You can be a skilled, efficient employer but if you do not trust your employees and their opponents then the chances of improvement and expansion in the business you deal with are very limited.


It's not important for employees to like the boss, but they have to trust him. If not, he will not be able to guide them and the workers will have little incentive to work.



Truth and trust are intertwined. You may be honest for years but a lie can destroy the trust you have built all this time and there is no doubt that it is very difficult to regain that trust.


You have to be honest. Don't say "I don't know" when you know. Straighten up and say exactly what you have in mind. When you say "no" it means. We have to understand that the workplace is not a competition for popularity. Tasks need to be completed and work goals must be met successfully.



Therefore, trying to be happy all the time will hinder your work and divert you from your true goals in the workplace.


Open your ears and accept criticism from employees or colleagues. It's hard for everyone to accept comments - especially negative ones - but you have to do it to guide you. Always listen to other ideas, suggestions and encourage open communication. This does not mean that if you are a manager you do not make decisions based on your own facts.


Show confidence. It is not enough to just say, "I trust you." You need JavaScript enabled to view it to assign responsibilities and provide them with all the tools you need. When we say tools, we mean training, information e.t.c.


Get to know the work well. People in particular need praise for their work. When an employee is result-oriented, and completes an assignment, successfully demonstrates your appreciation directly. People need approval in public and negative comments in private. It is in human nature, we cannot change it, and therefore it is necessary to follow this principle.


Recent research has shown that workers don't just care about money. They want to be educated at work, take the initiative and play their part in solving problems.



To sum it up, you have to do what you preach, and be clear in your actions. When you say "no" or "yes" they mean, and of course you have to give an example. If you enforce a rule in your company but you break it yourself, don't expect this rule to last longer. Confidence in particular will erode, and leading your team will be extremely difficult.



آپ ایک ہنر مند ، موثر آجر ہوسکتے ہیں لیکن اگر آپ کو اپنے اہلکاروں اور اس کے مخالف پر اعتماد نہیں ہے تو پھر آپ جس کاروبار سے نمٹتے ہیں اس میں بہتری اور توسیع کے امکانات بہت ہی محدود ہیں۔


ملازمین کے لئے باس کو پسند کرنا اہم نہیں ہے ، لیکن انہیں اس پر بھروسہ کرنا ہوگا۔ اگر نہیں تو ، وہ ان کی رہنمائی نہیں کر سکے گا اور کارکنوں کو کام میں بہت کم حوصلہ افزائی ہوگی۔



سچائی اور اعتماد ایک دوسرے کے ساتھ جڑے ہوئے ہیں۔ آپ برسوں ایماندار ہوسکتے ہیں لیکن ایک جھوٹ اس اعتماد کو ختم کرسکتا ہے جو آپ نے اس سارے وقت پر بنایا ہے اور اس میں کوئی شک نہیں کہ اس اعتماد کو دوبارہ حاصل کرنا بہت مشکل ہے۔


آپ کو ایماندار ہونا پڑے گا۔ جب آپ جانتے ہو تو "میں نہیں جانتا" نہ کہو۔ سیدھے ہو جائیں اور بالکل وہی کہیں جو آپ کے ذہن میں ہے۔ جب آپ کہتے ہیں کہ "نہیں" اس کا مطلب ہے۔ ہمیں یہ سمجھنا ہوگا کہ کام کی جگہ ایک مقبولیت کا مقابلہ نہیں ہے۔ کاموں کو مکمل کرنے کی ضرورت ہے اور کام کے اہداف کامیابی کے ساتھ پورے ہونے چاہئیں۔


لہذا ، ہر وقت خوشگوار رہنے کی کوشش آپ کی ملازمت میں رکاوٹیں پیدا کرے گی اور آپ کو کام کے مقام پر اپنے حقیقی مقاصد سے دور کردے گی۔


اپنے کان کھولیں اور ملازمین یا ساتھیوں کی طرف سے تنقید قبول کریں۔ ہر شخص کے لئے تبصرے قبول کرنا مشکل ہے - خاص طور پر منفی - لیکن آپ کی رہنمائی کے لئے آپ کو یہ کرنا پڑے گا۔ ہمیشہ دوسرے آئیڈیاز ، مشوروں کو سنیں اور کھلی گفتگو کو ترغیب دیں۔ اس کا مطلب یہ نہیں ہے ، اگر آپ مینیجر ہیں تو آپ اپنے حقائق کے مطابق فیصلہ نہیں کرتے ہیں۔


اعتماد کا مظاہرہ کریں۔ صرف "مجھے آپ پر بھروسہ ہے" کہنا کافی نہیں ہے۔ آپ کو ذمہ داریاں تفویض کرکے اور ان تمام ٹولز کی فراہمی کے ذریعہ جو آپ ان کو تفویض کرتے ہیں ان میں کامیابی کے لئے  ان کو دکھانا ہوگا۔ جب ہم ٹولز کہتے ہیں تو ہماری مراد تربیت ہوتی ہے ، معلومات وغیرہ وغیرہ.





اچھی طرح سے کام کو پہچانیں۔ خاص طور پر کام کرنے پر لوگوں کی تعریف کی ضرورت ہے۔ جب کوئی ملازم نتیجہ خیز ہوتا ہے ، اور اسائنمنٹ کو مکمل کرتا ہے تو کامیابی کے ساتھ آپ کی تعریف کو براہ راست دکھاتا ہے۔ لوگوں کو عوام میں ہونے کی منظوری اور نجی میں منفی تبصروں کی ضرورت ہے۔ یہ انسانی فطرت میں ہے ، ہم اسے تبدیل نہیں کرسکتے ہیں ، اور اس لئے اس اصول پر عمل کرنا ضروری ہے۔


حالیہ تحقیق میں تجزیہ کیا گیا ہے کہ مزدور صرف رقم کی پرواہ نہیں کرتے ہیں۔ وہ کام میں تعلیم یافتہ ہونا ، پہل کرنا اور پیش آنے والی پریشانیوں کے حل میں بھی اپنا کردار ادا کرنا چاہتے ہیں۔



اس کے خلاصے کے لئے، ، آپ کو وہی کرنا ہوگا جو آپ تبلیغ کرتے ہیں ، اور اپنے عمل سے واضح رہنا چاہئے۔ جب آپ کہتے ہیں کہ "نہیں" یا "ہاں" ان کا مطلب ہے ، اور یقینا آپ کو مثال دینا ہوگی۔ اگر آپ اپنی کمپنی میں کوئی قاعدہ نافذ کرتے ہیں لیکن آپ ہی اس کو توڑ دیتے ہیں تو امید نہ کریں کہ یہ اصول زیادہ دن چل پائے گا۔ خاص طور پر اعتماد ختم ہوجائے گا ، اور آپ کی ٹیم کی قیادت کرنا انتہائی مشکل کام بن جائے گا۔